תוצאות חיפוש
נעים להכיר, פורום ספרות: מסיפור ל-story
ד"ר לימור ראובך
ביטאון מכון מופ"ת מארח בבימתו את פורום ספרות בהובלת ד"ר לימור ראובך
להמשך קריאה"ליד ביתי ראיתי משורר שמתקלף"
ד"ר מירי מילר, עידית פורת
התצלום כהזמנה לפרשנות ביקורתית של הטקסט הספרותי
להמשך קריאה"באיזה צער אנחנו מחנכים":
ד"ר נעמי דה-מלאך
על הוראת הספרות ברומן "בשבח המלחמה" מאת עילי ראונר
להמשך קריאה"שיעור (לא) חופשי!" מה לימדה אותנו הקורונה על הוראת ספרות מקוונת?
ד"ר יעל שגב
רשמים מיום העיון המקוון בחוג לספרות במכללה האקדמית אחוה
להמשך קריאה"אין לי ולא יהיה לי מה לעשות עם המידע שאני לומדת בספרות"
ד"ר שירה סופר-ויטל
יישום גישת ההכרה החמה בהוראת הספרות ככלי לקידום למידה משמעותית, רלוונטית ומעצימה לתלמידים
להמשך קריאה"אוֹצָרוֹת אֵין-סוֹפִיִים הָיוּ לָהּ בַּדִּמְיוֹן"1
פרופ' יעל פויס, פרופ' אילנה אלקד-להמן
מתחים בלתי פתורים בהוראה ולמידה של ספרות
להמשך קריאהפיתוח מחקרי ספרותי-ביבליותרפי של שני כלים
ד"ר דינה כהן-אור
כלי לניתוח ספרותי של תמורה חיובית בגיבור/ת רומן חניכה וכלי לכתיבה יצירתית ביבליותרפית של סיפור בונה חוסן
להמשך קריאהטיפוח סביבה אכפתית ומיטיבה בחינוך באמצעות קורס מקוון
רב משתתפים
פרופ' עפרה מייזלס, יפית אורבך
להמשך קריאהלמידה חברתית-רגשית מבוססת מיינדפולנס בבית הספר:
תוכנית בית ספר סגול
ד״ר נועה אלבלדה, עמוס אבישר, תמר חביב, ד״ר אורן ארגז, ד״ר נאוה לויט בן-נון
להמשך קריאהבית הספר המאפשר את התנאים: ארגון לימודים דיפרנציאלי התומך בהתפתחות האדם
ד"ר גיל גרטל, כרמית גלעדי, טלי וייסמן
להמשך קריאהמסקנות והמלצות הוועדה לניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה במערכת החינוך מיסודה של היוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך
פרופ' מריו מיקולינסר, רננה פרזנצ'בסקי אמיר
להמשך קריאהTeachers First!: Learning and Teaching with a Play Mindset
Dr. Amy Gelbart, Dr. Rinat Shahaf Barzilay
להמשך קריאהלפעמים חלומות מתגשמים:
ד"ר רחלי גלאי
תוכנית הכשרת מורים של החוג למוזיקה במכללה האקדמית לחינוך גבעת ושינגטון בבית ספר עמיח"י קבוצת יבנה
להמשך קריאה"המלך הוא עירום":
פרופ' ענת זהר, מאיה רזניק
שיפור האפקטיביות של פיתוח מקצועי להוראת חקר עתיר חשיבה כדגם לתחומים נוספים של למידה והוראה
להמשך קריאהרשתות וקהילות מקצועיות לומדות מבוססות אמון
רונית בית הלחמי, מלי נץ, שני מרצ'בסקי
מודל רעיוני ומעשי שהתהווה מתוך מעשה
להמשך קריאהכשעיר מקבלת אחריות לצמצום הפער בין הפיתוח המקצועי החוץ בית-ספרי לייחודיות הבית-ספרית והעירונית: המקרה של העיר רעננה
איילת דליות, ד"ר גדי ביאליק, רוני רמות, טלי בן טובים, אור רידר, דנה סבוראי-הדר, יסמין אבו-ריא, שרון יניב, אריג אגבריה
להמשך קריאהשמ"ש – שותפות מכללה שדה: לגדל מורה מְגַדֵּל
פרופ' מיכל ראזר, ד"ר ענת ישראלי, ד"ר אסנת זורדה, גיא חפץ
תפיסה חדשה בהכשרת המורים במכללת אורנים
להמשך קריאהפיתוח מקצועי ואפקטיבי בשלב ההכשרה להוראה:
פרופ' אביבה קליגר, ד"ר איחסאן חאג' יחיא, ד"ר תמי ירון, ד"ר מוריה מור
תחקירנות מדעית-טכנולוגית-תעשייתית
להמשך קריאהפיתוח מקצועי אחר: השתלמות גן יער - סיפור של הצלחה
ד"ר נירית לביא אלון, ד"ר נירית אסף רייזל
להמשך קריאהפיתוח מקצועי אפקטיבי: הישגים וחסמים
עדן ישראלי, רחלי דייויס
תוכנית "ניצוצות חבויים" HIDDEN SPARKS
להמשך קריאהילדים שחצו גבולות מול מורים
אובדי עצות
ד"ר עדי בינס
קריאה לרפורמה חשיבתית בתחום הכשרת מורי מהגרים בישראל
להמשך קריאה