מערכת השידורים הלאומית בישראל כסוכן של אוריינות מדיה בקרב ילדים דוברי עברית וערבית במהלך מגפת הקורונה
על התערוכה "מבטים צולבים": צילום מחאות והפגנות בישראל מאז שנות השבעים ועד היום – הצילומים המלווים את בימת הדיון
דַּבֵּר עברית وتكلم عربي (דַּבֵּר ערבית):הנכחת רב-לשוניות והבניית זהות חברתית מעצימה במרחב האקדמי הרב-תרבותי כגשר לפדגוגיה שוויונית, דמוקרטיה, שוויון וסובלנות
להיות דמוקרט זה הרבה יותר מאשר ידע באזרחות: על תובנות השכל, שרירי הנפש ודפוסי ההתנהגות המכוננים את האישיות הדמוקרטית
אומת סטארט-אפ בסכנה: על אודות פערים דיגיטליים וטכנולוגיים במערכת החינוך בתקופת משבר הקורונה והתמודדות עימם
הצעה לתוכנית התערבות ייחודית להתמודדות עם האלימות במערכת החינוך הערבית: התמקדות בנקודות החוזק של כל תלמיד
ריאיון עם כותבים על ספריהם – "מקרב ומרחיק: עיון בדמות המחנך המשמעותי בבית הספר הציבורי" מאת בועז צבר, "בתי ספר ייחודיים – האומץ להרהר ולערער על המובן מאליו" מאת גדי ביאליק
מסקנות והמלצות הוועדה לניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה במערכת החינוך מיסודה של היוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך
כשעיר מקבלת אחריות לצמצום הפער בין הפיתוח המקצועי החוץ בית-ספרי לייחודיות הבית-ספרית והעירונית: המקרה של העיר רעננה